Leczenie bez bólu

Czy leczenie dentystyczne musi boleć? Nie, wcale nie musi. Jeżeli wizyta u dentysty budzi u Ciebie obawy, to świadczy o jednym – po prostu nie trafiłeś do tej pory na właściwego dentystę. Zaufaj nam, a udowodnimy Ci, że leczenie może obyć się bez bólu i stresu.

Walka z dentofobią

Wielu Pacjentom wizyta w gabinecie stomatologicznym odruchowo kojarzy się z bólem i dyskomfortem. Ból wydaje im się być nieodłącznym elementem leczenia dentystycznego. Dlaczego tak się dzieje? Jest to oczywiście efekt przykrych doświadczeń z przeszłości. Jeżeli Pacjent miał pecha trafić do takiego gabinetu, w którym leczenie stało się źródłem jego traumatycznych przeżyć, trudno go potem przekonać, że wizyta u dentysty wcale nie musi tak wyglądać.

Przykre doświadczenia wyniesione z poprzednich wizyt kładą się cieniem na zdrowiu zębów Pacjenta, ponieważ jeśli leczenie stomatologiczne kojarzy mu się z czymś nieprzyjemnym, to stara się on go za wszelka cenę unikać. Ból i stres podczas leczenia mogą w skrajnych przypadkach stać się nawet źródłem dentofobii. To stan panicznego lęku przed dentystą. Może go wywoływać sam dźwięk dentystycznego wiertła, a nawet zapach środków używanych w gabinecie stomatologicznym. Osoby zmagające się z dentofobią trzymają się z daleka od gabinetu, nawet wtedy, gdy cierpią z powodu chorób zębów. W rezultacie stan ich uzębienia stale się pogarsza, co oczywiście w ostateczności prowadzi do jego utraty.

Jak widać, lęk przed dentystą jest nie tylko niekomfortowy, ale może być też niebezpieczny – niesie poważne zagrożenia dla zdrowia jamy ustnej.

Jak walczymy z dentofobią? Przede wszystkim dbamy o to, by się nie rozwinęła, czyli żeby Pacjenci nie mieli podstaw, aby obawiać się dentysty. Chodzi o to, żeby wizyta nie budziła u nich przykrych skojarzeń. Dlatego nowoczesne leczenie stomatologiczne powinno odbywać się bez bólu, w komfortowych, bezstresowych warunkach. W jaki sposób udaje nam się to osiągnąć we Wielgos Stomatologia?

ZAPISZ SIĘ NA KONSULTACJĘ

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Dowiedz się więcej o akcji „Promocja Zdrowia Jamy Ustnej” w naszym gabinecie

Nowoczesne znieczulenia miejscowe

W naszym gabinecie stosujemy wysokiej klasy znieczulenia miejscowe renomowanych producentów. Działają one nie tylko efektywnie, ale też bezpiecznie. Skutecznie eliminują ból, sprawiając, że Pacjent nie odczuwa go nawet podczas inwazyjnych zabiegów. W ten sposób ograniczamy do minimum ryzyko wystąpienia negatywnych doświadczeń, które mogłyby zrazić Pacjenta do leczenia stomatologicznego. Może on wręcz odprężyć się w fotelu dentystycznym. Bezbolesny zabieg to prawdziwy komfort, a komfort fizyczny przekłada się także na psychiczny.

Indywidualne podejście

Nie tylko ból, ale i stres jest czynnikiem, który hamuje Pacjentów przed podjęciem leczenia. We Wielgos Stomatologia robimy wszystko, aby go jak najbardziej zmniejszyć.

To dlatego stawiamy sobie za cel, by do każdego Pacjenta stosować indywidualne podejście. Co to oznacza w praktyce? Nie stosujemy sztywnych procedur rodem z szablonu. Owszem, pewne schematy działania są niezbędne dla usprawnienia procesu leczenia, ale nie trzymamy się ich niewolniczo. Każdy przypadek analizujemy oddzielnie. Pacjent nie jest dla nas jedynie sumą określonych objawów, ale osobą, której problemy mogą wynikać z wielu współdziałających czynników i która ma własne potrzeby i oczekiwania, a także określone możliwości finansowe. Znajdujemy czas na rozmowę, by poznać te uwarunkowania. Wzięcie ich wszystkich pod uwagę pozwala nam wybrać najlepszą metodę leczenia.

Przedstawiamy Pacjentowi plan leczenia wraz z kosztorysem, dzięki czemu wie on, że nie czekają go niespodzianki w toku leczenia – staje się ono procesem przewidywalnym i bezpiecznym.

Przyjazna atmosfera

Dla bezstresowego leczenia duże znaczenie ma atmosfera w gabinecie stomatologicznym. Dlatego nasz personel – od rejestratorek po lekarzy – podchodzi do Pacjentów z empatią i uśmiechem, w krótkim czasie “zarażając ich” pogodnym, pozytywnym nastawieniem. Pacjent na każdym etapie leczenia może śmiało stawiać nurtujące go pytania, a lekarz udzieli mu rzeczowych, wyczerpujących odpowiedzi, wyjaśniając wszelkie wątpliwości. Wszystko to sprawia, że chętnie będziesz do nas wracał!

Nie czekaj, aż problemy z zębami zaczną dawać Ci się we znaki. Przyjdź do Wielgos Stomatologia i przekonaj się, że wizyta u dentysty wcale nie musi wiązać się z bólem i stresem. Możesz umówić się na wizytę – wypełniając formularz albo dzwoniąc pod numer telefonu +48 695 413 575