IMPLANTY ZĘBÓW RZESZÓW

Ubytki w uzębieniu są jednym z poważniejszych problemów stomatologicznych, którym należy się jak najprędzej zająć – w przeciwnym wypadku zaczną destabilizować delikatną harmonię jamy ustnej, co doprowadzi do kolejnych schorzeń. Implanty stomatologiczne są znakomitą metodą eliminowania braku zębowych, bowiem osadzane na nich odbudowy cechują się bardzo dobrą stabilnością oraz estetyką. Sprawdź dlaczego warto wybrać implanty!

Czym są implanty zębowe?

Aby jak najprzejrzyściej zobrazować implanty stomatologiczne, porównam je do niewielkich „śrubek”. Ich głównym zadaniem jest zastępowanie utraconych korzeni oraz tworzenie podstawy do zamocowania odpowiednich prac protetycznych, imitujących korony zębów. Po wykonaniu całego procesu leczenia implantologicznego efektem są uzupełnienia wyglądające niczym naturalne zęby, które zostaną na całe życie.

Implanty zębowe wykonane są z tytanu lub jego stopu zawierającego domieszkę tlenku cyrkonu. Dzięki temu po wszczepieniu w tkanki kostne integrują się z nimi i stymulują kość zapewniając sobie dobre obciążenie. Efekt stanowi zahamowanie ich zaniku, co przekłada się z kolei na poprawę estetyki twarzy (ponieważ nie występują np. postarzające zmarszczki czy profil starczy).

Warto podkreślić, że implanty to innowacyjna metoda uzupełniająca braki zębowe lub brak pojedynczego zęba. Poprawiają one komfort życia pacjenta i dają poczucie większej estetyki własnego uzębienia!

implanty zębowe rzeszów

Bezbolesne wszczepienie implantu zębowego w Wielgos Stomatologia

Wszczepianiem implantów zębowych w moim gabinecie stomatologicznym zajmuje się doświadczony chirurg stomatologiczny, który wykonuje całościowe leczenie implantologiczne. Zabieg wszczepienia implantów poprzedzany jest sprawdzonymi znieczuleniami miejscowymi w jamie ustnej pacjenta, będącymi najskuteczniejszym sposobem walki z bólem podczas szeroko pojętego leczenia stomatologicznego. Dzięki temu zabieg jest całkowicie bezbolesny.

Dzięki temu Pacjenci nie muszą się obawiać żadnych traumatycznych przeżyć podczas procedury, a w szczególności osoby borykające się z dentofobią, czyli panicznym strachem przed dentystą.

Jakie ubytki można odbudować za pomocą implantów zębowych?

Jak wygląda zabieg wszczepiania implantów zębowych?

1. Skutecznego leczenia implantologicznego nie da się przeprowadzić bez wstępnej konsultacji. Podczas niej Pacjent opowiada mi o swoich potrzebach i oczekiwaniach, ja zaś proponuję potencjalne rozwiązanie. Następnie wykonuje niezbędną diagnostykę, konieczną do stworzenia planu leczenia oraz kosztorysu.
  2. Podczas kolejnej wizyty współpracujący z moim gabinetem chirurg stomatologiczny przechodzi do implantacji. Kiedy ją zakończy, ja zajmuję się pobraniem wirtualnych skanów uzębienia, na podstawie których zostanie stworzona proteza. Aby Pacjent mógł normalnie funkcjonować podczas gojenia, zostaje wyposażony w tymczasowe uzupełnienie.
  3. Skany wewnątrzustne są przekazywane laboratorium protetycznemu, gdzie profesjonalny technik dentystyczny stworzy indywidualnie dopasowaną protezę. Zadba o najdrobniejsze szczegóły i użyje do tego wysokiej jakości materiałów, aby ostateczny efekt był całkowicie zadowalający.
  4. Kiedy już proces gojenia się zakończy i otrzymam protezę, zaproszę Pacjenta na kolejną wizytę – podczas niej trwale zamocuję protezę w jamie ustnej. Leczona osoba będzie mogła zweryfikować efekty, przeglądając się w lustrze. Jeśli będzie konieczna drobna regulacja uzupełnienia, można je wykonać na miejscu.

Jakie korzyści płyną z wszczepienia implantów?

Skaner wewnątrzustny podczas leczenia protetycznego

Do pobierania wycisków uzębienia nie używam już archaicznej masy dentystycznej, która podczas procedury powodowała u Pacjenta dyskomfort, a w wielu przypadkach wręcz nudności. Zamiast tego stosuję skaner wewnątrzustny, precyzyjnie wizualizujący wszystkie struktury jamy ustnej. Uzyskane za jego pomocą skanu pozwalają technikowi dentystycznemu znacznie dokładniej wykonać daną pracę protetyczną, dzięki czemu osiąga ona lepszą estetykę i cechuje się większą naturalnością.

Nowoczesna aparatura diagnostyczna

W moim gabinecie wszystkie niezbędne badania przeprowadzam na miejscu. To bardzo ważne, gdyż Pacjent nie musi poszukiwać osobnej placówki, co niepotrzebnie marnowałoby jego cenny czas. Dlatego też zaopatrzyłem się w aparaturę RTG obrazującą tkanki kostne w różnym zakresie, czy tomograf komputerowy, trójwymiarowo odzwierciedlający struktury kostne twarzoczaszki. Wszystkie badania są całkowicie bezpieczne, a w razie przeciwwskazań do ich przeprowadzenia wykonuję dodatkową analizę.

Holistyczne leczenie stomatologiczne w Wielgos Stomatologia

Leczenie stomatologiczne przeprowadzam wieloaspektowo. Jeżeli podczas wykonywanej diagnostyki zlokalizuję inne problemy, poza tymi zgłoszonymi przez Pacjenta, zostanie on o tym poinformowany. Wyznaję bowiem filozofię kompleksowego podejścia do zdrowia jamy ustnej i dążę do przywrócenia jej pełnej funkcjonalności. Oczywiście nie wdrażam żadnych działań bez wstępnej konsultacji z Pacjentem, który najpierw otrzymuje plan leczenia implantologicznego oraz jego wstępny kosztorys.

Implanty zębów Rzeszów – konsultacje i badania przed zabiegiem

Warto zwrócić uwagę, że jeśli istnieją przeciwwskazania do przeprowadzenia implantacji, są one przeze mnie gruntownie analizowane. Dzięki obecności nowoczesnego sprzętu oraz współpracy z chirurgiem stomatologicznym mam możliwość wykonania wszystkich czynności, które umożliwią skuteczne wszczepienie implantów. Bardzo cenię sobie komfort Pacjentów, dlatego w miarę możliwości postępowanie przebiega na miejscu, w moim gabinecie.

Implant zęba – cena

Koszt leczenia implantologicznego zależny jest od wielu czynników m. in. od stanu uzębienia pacjenta oraz ilości wszczepianych implantów. Zachęcamy do kontaktu z naszym specjalistą w celu poznania dokładnego kosztu leczenia.

Implanty Rzeszów – Umów się na wizytę!

Implanty zębów Rzeszów są jednym z kamieni węgielnych nowoczesnej stomatologi, a ich wszczepienie pozwala Pacjentom uzyskać uśmiech, jaki sobie wymarzyli! Jeżeli Ty również chcesz podjąć się leczenia implantologicznego za ich pomocą, gabinet stomatologiczny Wielgos Stomatologia to znakomity wybór! Wizytę możesz umówić – wypełniając formularz albo dzwoniąc pod numer +48 695 413 575

Najczęściej zadawane pytania o implanty
Czy są przeciwwskazania do wszczepienia implantów?
+
Zanik tkanek kostnych jamy ustnej uniemożliwia wszczepienie implantów, jednakże aby wyeliminować problem, należy przeprowadzić odpowiednie zabiegi regeneracyjne.
Ile zajmuje wszczepienie jednego implantu?
+
Wszczepienie pojedynczego implantu zajmuje około 15 minut, zatem podczas jednej wizyty można umieścić ich w jamie ustnej nawet kilka.
Kiedy przeprowadza się leczenie za pomocą implantów zębowych?
+
Leczenie implantologiczne wykonuje się w celu odbudowy braku zębów. Można zrekonstruować pojedyncze ubytki (korony protetyczne), kilkukrotne (mosty) czy bezzębie (protezy).
Implantologia
Implant zęba
2 500 zł
Korona porcelanowo – metalowa na implancie
3 000 zł
Proteza na 4 implantach
od 6 000 zł
Implanty zębów to niewielkie wszczepy, które mają zastąpić korzenie utraconych zębów. Umieszcza się je w kośćcu szczęki bądź żuchwy, a dzięki wykonaniu z tytanu lub jego stopu zawierającego tlenek cyrkonu, integrują się z tkankami kostnymi. Prace protetyczne osadzane na implantach cechują się wspaniałą stabilnością, przez co nie istnieje ryzyko ich wypadania.

ZAPISZ SIĘ NA KONSULTACJĘ

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Dowiedz się więcej o akcji „Promocja Zdrowia Jamy Ustnej” w naszym gabinecie